Tiden går fort när man har roligt

Nu är det tydligen bara 28 dagar kvar till studenten. Jag längtar så otroligt mycket men samtidigt är jag rädd som fan. Även om jag gnäller dagligen på hur trött jag är på skolan så kommer jag ändå att sakna skiten. Jag kommer att sakna min klass och alla de andra människorna jag har omkring mig. Vissa kommer jag att sakna att bara se varje dag, även om jag knappt pratar med dom. Hur friskt är det?

Jag vill inte tänka på att det snart är slut.


Bilden är tagen från Matildas blogg. Här har vi trion som regerade i Svanis bestående av Matilda, Linda och mig själv. Ibland saknar jag dom gamla tiderna så fruktansvärt mycket.

Peace! / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0