The man, the myth, the ledgend

Detta inlägg tillägnas helt till min kära vän Robert (även känd som Justin Timberlake) det är nämligen tack vare honom som jag och min gangster syster Sandra kommer att ha världens tyngsta presentation till vårt projektarbete. Då jag kan noll om powerpoint så ställde han upp som den sanna vän han är. Robert, förutom att du är helt otroligt snygg så är du också en helgrym kompis och jag är väldigt glad över att jag har dig. 


Lika som bär? Jag tycker att han till höger är
snyggare + att han dansar bättre.

Skiva imorgon, dags att tagga till.
Det som gäller är att spåra totalt, in i dimman och stanna där.
Är ni redo mates?

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0