Stort tack

Jag hamnade på muskö igår vilket var lite oväntat men blev kul. Vi spelade poker, tog några öl och snackade. Mina kompisar(som jag åkte dit med) var ju verkligen skitroliga och drog på en gång men jag stannade kvar med grabbarna G. Kul att träffa dom eftersom att det var fett länge sen, kul också att dom hör av sig och faktiskt vill vara med mig. Är sjukt trött på styra upp allt och aldrig vara inräknad när någon annan får för sig att hitta på något. Det är väl helt enkelt så att vissa inte vill umgås med mig, bara att tolerera det. Er förlust liksom. Fuck off

En riktigt stort tack ska iallafall Robert och Anton ha som kom och hämtade mig på muskö mitt i natten. Ni är helt enkelt världens bästa vänner.

Nu ska jag plugga non-stop. Religionen står först på tur sen är det ju (jävlaskitäckel)geografi också. Kul.
/ Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0