Sovsällskap

Sitter för tillfället i mitt andra hem och myser med min kära vän Felicia. Vi ska jobba tillsammans imorgon och därför så kan vi ju lika gärna dela säng, HA! Ska bli väldigt skönt att ha någon brevid sig, mina sömnproblem brukar inte vara lika
stora då. Det känns liksom tryggt att ha någon nära.

Var ute och gick med min älskade Robert efter middagen, jävligt nice. Mitt ute på ringvägen föreslår han att vi ska slå oss ner på en klippa och sedan fiskar har fram både kaffe, koppar, russin och mjölk ur jackfickan. Om jag skrattade, var som hämtat ur en tecknad film. Idag har jag verkligen känt mig tacksam för alla de underbara vänner jag har. Det är ju ni + familj och Bajen som betyder något. Eller rättare sagt betyder allt.

P, beställ biljetter tills på söndag!
Jag saknar dig och Jesper.




Dusch, te, mys och sova med F nu.
Godnatt! / Q

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAAHAH fett skön

2009-05-13 @ 12:46:21
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: P

Hej du. Blir ingen fotboll på söndag, Jeppa jobbar och jag ska på innebandymatch, måste gå sista innan vi drar på cup. Och sen är det så jävla svårt att beställa på ticnet..

2009-05-13 @ 16:42:02
URL: http://legendenp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0