Som det ska vara

Fan vad jag suger. På att uppdatera alltså. Jag börjar nästan hamna i samma klass som Ida och det är ju förjävla dåligt. Jag skulle kunna säga att det beror på att mitt liv är så fruktansvärt intressant och fullspäckat men så är ju verkligen inte fallet. Igår låg jag hos Felicia tills 4 sen jag gick jag hem för att lägga mig i min egna soffa. Just nu känns beach 09 väldigt avlägset. Dags att uppfinna en osynlig korsett eller något liknande.

Kvällen igår var den absolut bästa på länge. Den krossade både skivor och filmkvällar med hästlängder. Varför? Jo för att den spenderades med några av mina bästa vänner på en uteplats omringad av ljus och med ETT gott glas rött vin. Träffade även Hempa och Ylva så jag fick möjlighet att bryta några ord med dom, helt otroligt hur man kan sakna några som bor tre hus bort.

Nej nu ska jag se till att hitta på något.
Robert, Anton, Johan och FELICIA, fett med kärlek.



Eftersom att jag ofta får kritik för hur otroligt fult mitt legg är så
vill jag bara visa en bild för att illustrera hur min "hockeyfrilla" verkligen
såg ut. Kanske får ni en någorlunda bättre bild av den nu?

PÖÖSS Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0