Sol, vind och vatten

Kom precis hem från en powerwalk med mamma. Vi gick runt ringvägen och det är alltid lika skönt att gå den sträckan, speciellt på morgonen. Vinden är fortfarande kall samtidigt som solen värmer och havet ser riktigt lockande ut trots att man är medveten om de faktum att man antagligen skulle dö av kyla om man bara petade lite med stortån i det. Men snart är de även dags för det, att bada alltså (inte dö). Ser fram emot att simma omkring som en val och hoppa från klipppor. Ser fram emot att göra ordning en sallad och spendera hela dagen på bergen. Jag ser fram emot Pripps blå, åka båt, tälta, fiska, äta glass i hamnen, spela mingolf, paddla kanot och hänga på Freja.

Det är en jävla massa att se fram emot och jag har knappt en månad på mig att göra allt de som jag vill göra..
innan nästa äventyr börjar. Spanien om 50 dagar så om ni vill ha lite kvalitéstid med mig så är det dags att ni
tar för er. Nej, dags att skala äggen, vi hörs sen! / Queen


Dags att vakna nu och det bästa sättet att göra det på är ju helt klart till Ted.
Ha en trevlig dag alla trevliga och ni andra kan man ju bara hoppas får det
ni förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0