P och Jesper

Sådär lagom sentimental känner jag mig så här på kvällskvisten och med en otroligt skön Bajenseger som ligger färskt känner jag mig också lycklig. Åtminstone på det planet, som är ett jävligt viktigt plan.

Jag tänkte passa på att tacka två av mina bästa vänner, nämligen P och Jesper. Har vart vän med dessa två i många herrans år och i princip alla mina bästa minnen och roligaste stunder har dem figurerat i. Varje dag/kväll jag spenderar med dom slutar alltid med kramp i magen vilket är resultatet av alldeles för mycket skratt. P och Jesper är dom som alltid kommer med logisk lösningar på mina problem. Kissbomb, skita i eller varför inte spöa personen som ställer till med jobbigheter? Ibland är det så skönt att slippa snuttegullsnack och bara fokusera på nuet och dom som verkligen betyder något. P och Jesper, ni är mina bröder jag aldrig fick, mina bästa vänner och även om jag inte säger det så ofta så vill jag bara att ni ska veta hur mycket jag tycker om er och hur högt jag värderar er. Så nu vet ni.

Tack för alla grymma tider - det kommer flera!
Godnatt / Queen

Kommentarer
Postat av: P

Det där var inte dirket en nyhet, har vetat att jag och jeppa alltid varit lite bättre än alla sen vi föddes..

2009-05-18 @ 22:15:27
URL: http://legendenp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0