Omogen?

Visst är det kul att man aldrig kan gå ur en diskussion vinnande när den är emot sina föräldrar? Så är det iallafall för mig. Att två mot en är fegt är antagligen inget som har nått dom. Men vad fan ska man göra. När jag är trött på att höra om hur barnslig jag är och att jag inte får göra vad jag vill med mina pengar så reser jag mig för att gå. Jag orkar helt enkelt inte ta skit för allt jag säger bara för att de inte orkar lyssna klart. Ja då är man tydligen omogen också. Fan vad skönt det ska bli att flytta. Få vara min egen boss i tre månader. Jag älskar mina föräldrar över allt annat men sånt här gör mig verkligen förbannad.

Dags att avsluta psykologin sen drar jag till P.
Jag flyr. / Q



Jag saknar oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0