Okej?

Kul att Ida fick för sig att skriva. Kul också att the skogås people verkar ha kommit på ett nytt språk. Synd bara att det inte är någon annan människa som förstår, trots välutvecklat ordförråd. Jag ska erkänna att jag kände mig lika vilsen som Alice i underlandet när jag läste detta "interninlägg". Vilsen är väl annars ett relativt passande ord för hur jag känner mig just nu. Tur att man har vänner som vägledning ibland. Utan er skulle jag varken veta ut eller in.

Sitter och väntar på att fotbollskanalen ska börja. Dessvärre verkar det som att jag får vänta ett tag. Mätt som fan är jag också efter en grymt god potatisgratäng hos Felicia och en helt perfekt fruktsallad gjord av mina kära föräldrar, nog fan är det enda rätta att ta en löptur imorgonbitti. 


Felicia, detta är Channing ;) (i människoformat..)

Nej men ska vi säga godnatt? / Q 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0