Ny dag, Nya problem

Jag hatar när man vaknar tidigt på morgonen, fastän man inte behöver. Speciellt när man sovit dåligt flera nätter i rad och skulle behöva sova i minst 12 timmar för att bli lite pigg. Men icke. Kom väl hem vid 2, somnade vid 3 och vaknade vid 8 första gången, 9 andra gången och när klockan var kvart i 10 så gav jag upp. Bara att sätta igång den här dagen. Ska snart möta Jennifer nere i hamnen, alltid trevligt att vandra omkring där, kanske får man lite sol på sig också.

För någon minut sen var min mamma inne och gapade på mig. "Städa ditt rum!! hur kan det se ut såhär?" gnällgnällgnäll. Ska bli så jäkla skönt att få bestämma helt ensam när det är dags för dammsugning och klädvike.

Nej solen skiner så ut med er, ingen kan sitta
inne vid datorn en sån här vacker dag.



Vi hörs senare! / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0