"Ni är bara avundsjuka"

Nu när man på något vänster har hamnat i denna bloggvärld så kan jag inte låta bli att roa mig genom att läsa vad de riktigt kända bloggarna har att erbjuda. Jag ska till och med erkänna att BlondinBella och Kissie läses flitigt. Jag diggar, som jag nämnt tidigare, BlondinBella stenhårt. Bruden har lyckats tjäna stora pengar på att skriva om egentligen ingenting och nu är hon "kändis", big cred. Det som stör mig med hennes blogg är att hon lider av "TyraBanks syndromet". Likt Tyra herself tror hon att hon kan hjälpa tjejer med ätstörningar och rädda livet på de stackarna som med missnöje betraktar sin spegelbild varje dag. Tyra är dock hundra resor värre. "My mama taught me lalalala" Ja men visst Tyra, bara för att du har stått och putat med läpparna, tryckt upp tuttarna och "lett med ögonen" så innebär detta inte att du har någon som helst kunskap att förmedla, annat än om hur man ler med ögonen. Människor som mår dåligt bör söka vård inte förlita sig på en xmodell som varken vet in eller ut (sorry Åsa)

Något som dock stör mig är när dessa kända bloggerskor hävdar att alla som tycker illa om dom är avundsjuka. Saaay what? Det finns folk som avskyr mig och signaturen "döden" har vid flertal tillfället klargjort för mig hur mycket skit jag snackar och att mitt självförtroende är falskt. Jag tror knappast att denna person är avis, han hatar mig nog bara vilket är helt okej det också. Queen loves Queen and thats it. Inte fake.

Ska passa på att säga tack till Felicia för en underbar kväll.
U know I love you. Sova nu, träning imorgonbitti också. Var fan ute
och sprang imorse, trots regn. Jag är grrrym.



Tyra - så här dumt ser det ut när du ler med ögonen.
BB - Du äger.

/ Q

Kommentarer
Postat av: Åsa

DU ÄR INTE MIN VÄN

2009-05-05 @ 20:07:03
Postat av: Queen

haha to bad for me..

2009-05-06 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0