Man ska inte känna efter så mycket

Att förtränga är en temporär lösning som faktiskt har hållt relativt länge för min del, för länge. Det farliga är när man stannar upp en dag och tänker "shit, jag är inte lycklig". Det spelar ingen roll hur många underbara kvällar jag har haft den senaste tiden. Det spelar ingen roll att jag är omgiven av fantastiska människor. Jag är fortfarande inte lycklig. Krävande kanske skulle vara ett passande ord för det är helt enkelt så det är. Jag vill ha ut mer av mitt liv. Jag vet egentligen inte vad som har hänt med mig. Jag gillade att vara ett med den personen som inte brydde sig, som tog allt som det kom och bara ville vara lycklig för stunden. Det är svårt att acceptera att jag faktiskt bryr mig - hur sjukt det nu än låter.
Man ska inte känna efter så mycket, det blir mycket jobbigare då.

Man behöver inte alltid vara stark, man får finnas ändå.
eller?

 
/ Q

Kommentarer
Postat av: Åsa

verkligen älskling!

2009-05-11 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0