Let´s go fucking mental!

Har haft en superbra dag med Robert. Förutom att han lyckades göra mig spelberoende igen så gick det som smort. Lite senare joinade även Felicia oss och eftersom att filmen vi hyrde visade sig vara en dokumentär så blev det till att glo en av mina absoluta favoriter, Mean Machine. Champions leauge idag också, kul för Manchester U men fy fan vad jag inte gillar den lilla fjollan Ronaldo. Jag må vara den enda tjejen i universum som inte finner han attraktiv men då får det fan vara så. Jag vill ha en man. Inte en pojke som gråter när han gör mål, missar mål, förlorar en match, vinner en match, bryter nageln, sabbar frisyren and so on. Fotboll ser man inte heller på för de "snygga" killarnas skull, icke.

Jag vet inte om jag är ensam om att vara helt stört
jävla taggad inför morgondagen? Jag hoppas på en
höjdarkväll och att jag inte bryter fötterna i mina alltför
höga skor. Yeye, tagga till nu Nynäshamns Gymnasium!
Imorgon smäller det så det blixtrar och dundrar.
Hörde jag partaaaaaj?



På bild numero uno ser vi en riktigt fotbollspelare, en legend vid namn Vinnie Jones.
På bild numero two ser vi veckans badpojke eeehh jag med C.Ronaldo. Fag.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0