Kan tänkas bli en all nighter

Har spenderat hela min dag med Robert vilket alltid är trevligt, nästan iallafall. Lär bli till att spendera kvällen och eventuellt natten med honom också. Få inga snuskiga fantasier nu folket, jag och Robert är BARA vänner. Även om jag är övertygad om att vi en dag kommer att gifta oss och få söta barn. Trots enormt mycket jävla plugg så har vi hunnit sola lite också. Vet inte om vi blev något brunare men skönt var det. Glömde att dricka vatten också och jag kan ju säga att kaffe inte är den bästa vätskan att förtära i strålande solsken.

Till dig Amanda kan jag säga att denna blogg handlar om våra liv så att Sanne kan hänga med lite. Vill du läsa mer om hennes ävetyr så finns det en länk på högra sidan av denna blogg som heter Sannes resedagbok, klicka in där. 

Nej nu ska vi köra igång igen. 
Det kommer bli hårt och svettigt (jag pratar fortfarande om plugget)

/ Queen

Kommentarer
Postat av: amanda

men hon uppdaterar den ju aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!





men ja vill ändå bara läsa om ditt liv <3

2009-05-26 @ 15:16:09
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0