Kan någon ge mig lite action?

Jag är lite utav en grubblare, en filosof. Jag tänker ofta och alldeles för mycket på allt. Innan vissa situationer ens uppstår så vet jag tre olika alternativ till hur jag kan agera eller rättare sagt hur jag önskar att agera. När dessa situatuioner någon gång ibland inträffar så gör jag tvärtemot det ja egentligen tänkt. Men detta hör egentligen inte till inlägget.

Har haft en grymt trevlig kväll men Anton Robert och Felicia. Just nu sitter vi och kollar på film och det finns liksom inte ord för hur trött jag är att kolla på film. Jag vill hitta på saker. Jag vill paddla, grilla, tälta, festa, freja, spela minigolf. basket, fotboll, gå på bio, åka runt, spela paintball, springa marthon och tvåtusen andra saker. Jag vill helt enkelt inte komma ihåg min ungdom som perioden när jag satt och glodde film. Detta är inte på något sätt någon hint till mina tre kära vänner som just nu gör mig sällskap utan snarare ett rop på action från min sida. Jag kommer inte att banga. Dock var det precis det jag gjorde ikväll när en god gammlavän ringde och önskade mig på TG (han är inte gammal egentligen men jag använder ordet på grund av att vi inte umgåtts på länge) Detta berodde på allt från fel outfit till att det är jävligt långt att gå. Det roliga var att jag fick svaret "nej men gå du, det är lugnt, gör som du vill" av mitt umgänge. Sen när gör inte jag som jag vill?

Imorgon är det iallafall Bajen tillsammans med Jesper eftersom att P sviker. Trots hans avsaknad så längtar jag så in i helevete till morgondagen. Fan vad jag ska skrika, vare sig det blir vinst eller förlust. Nej men nu ska jag låtsas att jag är intresserad av att kolla på en film med blodiga män och dylikt. Inte ens något snyggt att se på (om man bortser från A, R och F) fucking sömnpiller. Tur att jag är söt när jag sover.

Snart drar jag och Ida..
bara så att ni vet.


Så ska det se ut.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0