Inte okej

Långapromenader, fotboll och härligt sällskap. Så kan man väl förklara dagen. Jag tog mitt ansvar som kusin och bjöd Liisan på både glass och våfflor, fan vad snäll jag är. Åsa har vart mitt sällskap hela dagen lång och vi fick även sällskap av Sarah så småning om. Är egentligen bara hemma för att slänga på mig en kvällsoutfit och fixa maken (utan hjälp av Felicia, hur det nu ska gå) sen bär det nämligen av igen. Det vankas tjejmiddag och vi alla vet väl hur dessa kan sluta.  Det ryktas om TG men jag kanske blir tvungen att dissa det. Vi får se helt enkelt, mem hör av er förfan!

När jag och Åsa vandrade igenom Nynäs så fick vi syn på något förskräckigt. En äldre herre men ölkagge låg och solade i speedos mitt i det gröna gräset. Jag är ledsen men detta är inte under några omständigheter okej. Inte ens om man har sexpack och än mindre om man ser ut som jultomten himself, inget illa menat.

Nej JALLA!





Ja vad kan vi då lära oss av dessa bilder? Helt enkelt att kameran inte
ska vara framme när jag är i  närheten. Dessa bilder är de enda som
kan läggas upp, resterande liknar mer amatörporr. And not the sexy kind.


PÖSS / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0