Inte den du tror

Människor slutar aldrig att förvåna en. Är det bara jag som inte för allt i världen kan förstå hur man kan se en annan människa in i ögonen och ljuga uta bara helvete? Är det bara jag som tycker att det är onödigt att snacka skit om allt, precis ALLT, som existerar runt omkring en? Kanske dags att försöka begripa att det här universumet eller åtminstone den här planeten består av några fler människor än er. Det räcker nu, nu får det fan vara slut. Är det bråk ni vill ha så ska jag ge er det största jävla bråket i världshistorian.



Ska iallafall ha en trevlig kväll tillsammans med några av mina närmsta vänner.
Dags att möta Felicia strax så jag kanske bör klä på mig, sminka mig och på
något sätt förvandla mitt hår från kråkbo till någorlunda fint.

Till alla er som ska på skiva, HA SÅ FETT KUL!
Vi hörs senare / Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0