Hörde jag skåååål?!

Nu är det äntligen dags mina vänner. Det är ikväll de händer, det är ikväll det gäller. Nu finns det ingen återvändo. Jag sitter här itryckt min korta gröna klänning, försöker skriva med mina fakenaglar och bara väntar på att få dra på mig mina killershoes. Det finns ingen återvändo. Är hemma hos Felicia och snart ska hon lägga en otrolig makeup på mitt vackra ansikte.

Nu kör vi mates, inge ursäkter ikväll!
In i dimman, stanna där och tänk inte på att
det kommer en dag imorgon, det är oväsentligt.

Mamma, pappa och Kerstin vi ska ta det lugnt!
I nästa liv...


/ Q

Kommentarer
Postat av: Ständige Chauffören

Lite tråkigt att du väljer bort kvällens viktiga match bara för att festa



Medgångare??????

2009-05-06 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0