Hela världen är korrupt

Jag har aldrig varit så förbannad i hela mitt liv. Jag är så otroligt arg så att jag bara vill expodera. Det finns inte ord för hur mycket jag hatar just nu. Informationen om att Nathan Paulse är avstängd två matcher till och att Charlie Davies helt plötsligt blir avstängd i fem matcher för något som hände förra veckan har nått mig. Det är jävligt konstigt att precis allt jävla skit drabbar Bajen, det är ju inga andra som gör efterslängningar? Det är ju inga andra som någon gång beter sig "osportsligt". Är det inte konstigt att det bara är Bajen som har drabbats av poängavdrag? Räcker det någon jävla gång eller? Vi har blivit snuvade på 4 poäng i år, vi har fått flest straffar emot oss och flest kort. Konstigt nog verkar alla andra lag ha tränat på filmningar. Jävla äckel. Det är fan otroligt, jag hoppas att alla dom fula jävlarna bryter benen, ett riktigt benbrott så ska dom få se vad smärta innebär. As, äckel, idioter. HATA HATA HATA diciplinnämnden och alla fucking fjollag som gör att jag inte kommer kunna sova i natt. Det här är hat. Slå mig, sparka mig, kalla mig vad fan ni vill men bråka fan inte med Bajen. Jag hatar er kort och gott.

Sen är jag jävligt tacksam för alla förtroenden som brutits på senaste tiden. Tack för allt skitsnack, tack för att du mer eller mindre spottar mig i ansikten trots att jag är den ENDA som har stått upp för dig när alla andra har ledsnat. Jag förstår inte hur jag kan vara så jävla pantad så att jag inbillade mig att du hade förendrats. Jag kan verkligen inte förstå det. Fool me once, shame on you. Fool me twice shame on me. Blir det en tredje gång så tror jag att alla förstår vem det är som får ta smällen. Inte fan är det jag.

HAMMARBY, JAG ÄLSKAR ER.

Lagom muntert inlägg.
P, Jesper och Elise - tack för ikväll.
Er gillar jag.

/ Q

Kommentarer
Postat av: haha

Bajen är skit.

hahah

2009-05-19 @ 00:58:19
Postat av: Anonym

Säger den som inget kan om fotboll

2009-05-19 @ 08:04:36
Postat av: Anonym

Måste komma från en som inte vet ett dugg om fotboll, nolla

2009-05-19 @ 08:14:17
Postat av: amanda

bajen ------ fittaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahhhhhahahahah

2009-05-19 @ 13:05:20
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Queen

Ja vet inte riktigt vem ni syftar på i era kommentarer men kan väl säga att det kvittar mer eller mindre..

2009-05-19 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0