Heja skolan

Sitter här och inväntar dödsdommen som kommer att falla inom 20 minuter. Det är nämligen då det vankas civilrätt och jag kan ju inte direkt påstå att jag har koll. Jag hoppas på ett mirakel för inte ens min gudomliga talförmåga lär kunna lura Lasse Lars om att jag har fattat något. Så kan det gå. Kanske är det straffet för den hårda levnadsstil jag haft de senaste veckorna, månaderna, åren.. yeye.

Fixa naglar, sola och käka våfflor med Felicia står på schemat idag. Det blir helt enkelt fullspäckat, precis som jag gillar det.

Nu ska jag be en bön.
/ Q

Kommentarer
Postat av: amanda

fan va glad jag är att jag inte valde juridik

2009-05-04 @ 17:03:58
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0