"Han är helt enkelt inte attraherad av dig"

Satt nyss och disskuterade med några vänner hur det skulle vara om jag var den som svarade på frågorna i tidningen Glöd. Vi kom väl fram till att jag antagligen inte är bäst lämpad för detta då jag har vissa tedenser till att vara elak, ibland. Men om man har vart tillsammans i över 2 år och inte har haft sex på grund av att han inte får upp den så kanske frågan om attraktion borde tas på allvar. En annan fråga handlade om hur man hånglar "ska man lägga tungorna på varandra?" Kom igen förfan. Nu är det inte på så sätt att jag tror att jag är någon guru men någon måtta får det väl ändå vara. Amanda berättade också en liten rolig men tyvärr sann historia om någon brud som myst lite med en korv. Denna hade fastnat och ambulansen fick komma. Kanske kan det vara höjden av pinsamhet? Vad ska man bortförklara det med? "Jag dansade naken, halkade och råkade sätta mig på en falukorv" Det är helt galet vad saker människor utsätter sig för.

Är hos Felicia nu och det är ju mysigt eftersom vi inte har träffats på ASLÄNGE!

Förövrigt (som svar på tal till tidningen Glöd) Det är onormalt om man bli kåt av dammsugare. Det är inte okej.

/ Q


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha :D

2009-05-27 @ 16:44:18
Postat av: Anonym

ja typ flera dagar nu erica, hade typ glömt bort hur du ser ut

2009-05-27 @ 19:24:26
Postat av: Anonym

och hur kan man glömma det?

2009-05-27 @ 19:25:13
Postat av: amanda

hahahahaaaahhah "jag snubblade på korven"

2009-05-27 @ 19:38:32
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0