Gräv bort skåne

Äntligen lite positiv respons. Om ni kollar in det tidigare inläggets kommentarer så hittar ni en störtskön sida som jag tycker att ni alla ska besöka, nämligen Gräv bort skåne. Man kan köpa finfina t-shirts och dylikt vilket ni kan ge er fan på att jag kommer att göra så fort det klirrar till kassan. Om ni känner för att göra en god gärning så kan ni ju också sponsra mig med en sådan.

Sitter hemma hos Felicia nu och kollar på Family guy och känner mig allmänt nervös över Bajen matchen som spelas för tillfället. 6 ordinarie borta känns ju lite som en käftsmäll men som tifot säger: Vi är enade, nu kör vi!

almebäck.jpg
Här har vi den största fjollan i allsvenskan. Så grabbar när ni möter honom så tänk på att han inte vill att någon ska vara elak mot honom. Han är en omtålig blomma som bör behandlas med vördnad. Passa er, lilla ponken ringer till disciplinnämnden och gråter om ni inte är snälla nog. (Det är denna onda och töntiga idiot som är ansvarig för Charlies avstängning) Jag kan bara säga såhär, du är välkommen till Söderstadion i returmatch. Vi alla ska se till att ta med oss näsdukar så att du har något att torka tårarna med. Hoppas det går åt helvete för dig och övriga i gnällbältet. Ni ligger inte på plus, kan nästan jämföras med råttas.

Förövrigt ska jag jobba imorgon tillsammans med F vilket känns grymt bra. Snart är t-shirten nära! Vi får se vad som händer ikväll. Ni får ha det så bra (dvs om ni håller på Bajen, annars kan ni sticka)

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0