God förmiddag

Jag vill bara gå hem nu. Känner mig otroligt omotiverad. Jag är egentligen bara inne på lektion nummer två men ändå känns det som att jag har varit här forever. Skönt med bara tre dagar denna vecka. Samtidigt hatar jag mig själv för att jag bara sitter på min stora röv och längtar härifrån. Är det möjligt att jag kommer sakna detta när vi springer ut härifrån om mindre än 3 veckor? Finns det ens på världskartan att jag kommer att sakna alla stressiga deadlines, alla krav och allt tjaffs? Ja antagligen, jag saknar det redan nu hur sjukt det än låter.

Nej men kanske ska man se till att få något gjort nu. Morgonens springtur gav mig inte krafter utan snarare sög den ut den lilla energin som fanns i min kropp när jag vaknade. Men vad gör man inte? Vassen i år igen känns inte så lockande.

Lunch snart.. håll ut mates, håll ut.
Pöss / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0