Fuck allt

Extremt moget inlägg på ingång. Jag är så jävla trött på skolan nu. Jag vet att det fan inte är långt kvar men vad o helvete jag tänker gnälla som fan ändå. Jag får inte in något i mitt huvud. Det har tagit tvärstopp. Det blir inte bättre av att Robert verkar ha fattar galoppen och att Anton sjunger som en jag vet inte vad. Så fruktansvärt dåligt är det. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket hans gälla röst skär i mitt huvud. Tur för Anton att han är söt som äppelpaj och ganska smart. Sjunga kan han inte. Robert är ganska söt också men han luktar lite illa och det börjar sätta sina spår. Jag hatar geografi det är verkligen inte kul någonstans. Jag bryr mig inte ett skit om miljön eller om vad som påverkar den eller sekundära, teratära och allt vad fan det heter sektorer. Just nu känns det som att alla kan dra åt helvete, inkulsive jag. Tankar om att det bara är några dagar kvar stressar mig mer än vad det gör mig lycklig. Jag har gått in i väggen, jag orkar inte mer. Jag är inte riktigt där ännu utan det känns mer som att jag står två centimeter ifrån väggen och är redo att banka huvudet i väggen. Det skulle ni gilla va? 

Nej förfan vad jag är arg nu. Inte bara på geografi utan också på människor runt omkring mig. Ni som borde ta åt er vet förhoppningsvis men frågan är hur jävla mycket ni ens bryr er. Tänk att denna dag började så bra. Men det är väl så det är.

Det som börjar bra slutar dåligt.
Det som börjar dåligt slutar i katastrof.

Nej nu ska jag gråta. / Q

Kommentarer
Postat av: Krossa aik

Tror inte att det bara är skolans fel. Låter som lite ångetst inför torsdagens match mot råttorna

2009-05-26 @ 06:25:19
Postat av: felisha

men.. det låter som du behöver mig! fan att jag inte har min mobil :P

kom bara ihåg att Just idag är du stark ;) du klarar det!

2009-05-26 @ 15:29:01
Postat av: felisha

men.. det låter som du behöver mig! fan att jag inte har min mobil :P

kom bara ihåg att Just idag är du stark ;) du klarar det!

2009-05-26 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0