Erica Vs Lii

Gud vilken tur att det förhoppningsvis är många år kvar tills jag får barn. Ett krig utbröt just här hemma mellan mig och min treåriga kusin. Hon ville låna med sig mina "bokar" (böcker) hem och jag sa ett skämtsamt nej. Tänkte att det kan ju vara kul att driva lite men tydligen är det inte det om är tre bast. Bokar skämtar man uppenbarligen inte om. Hon sprang till mor min med krokodiltårar, jävla töntuge, som jag älskar mest av allt i hela världen. Kortsagt, jag är verkligen inte mogen för barn. Perfekt mamma jag skulle bli, som driver barn till tårar. Fyskäms!

Kvällen igår var nice, satt med mina favorittjejer (Jennifer, Sarah, Åsa & Felicia) och groggade lite samt
spelade sanning och konsekvens. Jennfiers luftjuck mot mig eller Åsas dansasomenapaochtjutsomenamubulans var nog kvällens bästa. Jag och Felicia har blivit fönstertittare också. I 15 min stod vi på balkongen och hittade på en konversation till ett par som stod i huset mitt emot. Kul var det. När vi entrade TG kände jag att jag var alldels för nykter för detta place. Pinsamt att erkänna att ma nmåste ha högpromille för att kunna vistas på TG men tyvärr är det sant. Att observera alla människor omkring får mig bara att undra om jag verkligen ser ut så på fyllan? Och ja det gör jag antagligen fast tio gånger värre.

Nej nu ska jag iväg och shoppa det ena och de andra.
Jiiihuu, not.



Mjaaau.. / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0