En annan del av Nynäs

Vad ska man säga om den här dagen? Det går liksom inte att beskriva med ord hur stora problem alla i vår klass har. Sitta på golv, jaga varandra, köra en "klimpen", kasta kort, sjunga i falska toner, missbruka interntelefonen, slicka glass från varandras kroppar och 3 miljoner andra sjuka saker som har skett - idag. Blev också eldad på och slagen men det är sånt jag har lärt mig att ta, åtminstone tills hämnden kommer - och den är ljuv.

Derby idag mot råttas och det känns inge vidare med 8 ordinare borta. Jag hoppas och jag tror sen får vi se hur långt det räcker. Bara att jag ska behöva sätta min fot på platsen där solen aldrig ler gör att det känns tungt.

Ska tydligen på skiva idag också vilket jag helt hade glömt bort. Vi får se hur det blir med den saken. Jag vill bara sova nämligen.



Vilken är den nya fb bilden?

/ Q

Kommentarer
Postat av: eff

det är för svårt! jag kan inte... ha båda! eller den grå...

2009-05-28 @ 14:40:41
Postat av: ff

NEJ! den i färg! jo ta den...

2009-05-28 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0