Efter regn kommer solsken

Jag ber om ursäkt för att jag har varit en aning bitter de senaste dagarna. Jag anser dock att jag har haft och fortfarande har rätt att vara det. Det är inte lätt när det är svårt så att säga. Det roligaste är hur otroligt provecerade många kan bli. Jag kan tydligen inget om fotboll bara för att jag anser att det är fel att stänga av en spelare i 5 (!) matcher för en händelse som sker ungefär varje match som spelas i fotboll. Jag kan fortstå att många av er kanske är ett större fan av simhopp eller liknande men ni måste verkligen lära er att det är andra regler i fotboll. Kom igen era kärringar.

Jag kan också lova att det är massor av apor och råttor som sitter och skriver kommentarer, dock är det väl inget snack om vem det är som inte kan något om fotboll i detta sammanhang. Håller man på skansens if eller råttas så kan man antagligen ingenting om den ädla sporten. Så är det bara, jag är ledsen att behöva informera er om detta men när vi ändå håller på så kan jag ju också informera om att jultomten inte finns. Inte påskharen heller för den delen.

Dock mår jag lite bättre nu när Felicia kom instormande i min sal med en bruk kladdkaka.
Hon är en ängel, tack för att du håller mig fet. Kärlek.

/ Q

Kommentarer
Postat av: felisha

HAHAHA vadå håller dig fet din tönt :D du måste ju hålla hårt fast vid dina enormt fantastiska lady lumps ;)

2009-05-20 @ 14:43:27
Postat av: Du är inte ensam

2009-05-20 @ 18:13:09
URL: http://www.gravbortskane.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0