Du vet

Du vet att jag saknar dig, snälla hör av dig..

/ Q

Kommentarer
Postat av: apsnor

Om du syftar på mig så e ja sorry att jag inte hört av mig.."/ har ingen ursäkt mer än att jag har haft fullt upp med saker i skogås. Det är som sagt pyyytte lite tid kvar innan studenten:/ as trist. Jag ska faktiskt ner till nynäs imorrn, Lina bjöd ner mig för hon e ensam hemma, du kan ju joina;) Annars har jag ganska mkt å göra.. nästa v e helt galen sen skajag till uppsala sen tar vi studenten^^ fan va galet kul de kmr vara:D:D vi hörs mer sen för nu måste jag sova;) pusskram<3

2009-05-22 @ 01:14:43
Postat av: Döden

Att nynäshamns begåvningsreserv var grundaren till wn såhär enastående blogg´visste jag ínte. Det ska hur ´som helst bli väldigt intressant átt följa nynäshamns genetiska soptipps åsikter om hantéringen av misstänkta våldtäksmän och mördare. "Avliva dom" en väldigt kompetent tanke... att människorna på 1500-talet inte tänkte på det, fdr det gjorde dem ju inte...



Du känner inte att dina tankar är en aning obsoleta (om du nu vet vad det betyder)?



tanken med både skolg´ång och att leva på 2000-talet är´att gå framåt och utvecklas, det mesta var inte bättre förr.

2009-05-22 @ 01:34:42
Postat av: apsnor

ursäkta?! vem är döden? haha..

2009-05-22 @ 13:27:20
Postat av: Queen

till döden, tack för din åsikt. Den är extremt viktig för mig.



till Ida nej det var faktiskt inte riktat till dig :p dessutom är det ju kul att du kan komma till Nynäs när någon annan frågar men inte jag :P en hint? haha nej men skämt åsido. Jag är tyvärr busy tonight. Ha det bra. Döden är mitt största fan

2009-05-22 @ 16:43:07
Postat av: ida

Okey my bad..!

2009-05-23 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0