Bitterfittan

Kom precis innanför dörren efter en trevlig dag i skolan med mina favoriter + en fika på allas vårat Thorssan. Det har vart en bra dag så det är svårt att komma på något att gnälla över men självklart finns det alltid något som jag stör mig på (Ni skulle kunna kalla mig bitterfitta men det är inte direkt något som uppskattas)

Tålamod är något jag saknar. Det spelar ingen roll vad eller vem jag väntar på, dröjer det några sekunder för mycket så är jag i princip beredd att döda. Händelse ett inträffade som vanligt i matkön. Det var någon jävla snubbe som verkar har varit på toaletten den dagen Gud delade ut förståndet. Jag menar om det finns två jävla plåtar med exakt samma jävla mat, varför i helvete ställer man sig vid den närmsta och blockar HELA kön?? (Som egentligen bara bestod av mig)

Den andra händelsen inträffade på Bokia. En söt lite tjej på kanske 7 bast stod tillsammans med sin mor ock skulle köpa böcker. Sammanlagt 3 böcker varav två skulle vara inslagna. Hon fick gå bakom disken och välja papper, snören, klistermärken och hela fadderrullan. Sen stod dom ooch berömde hennes goda smak. Blommig rosa papper med lila och rosa snören, väldigt classy. Det tog säkert 5 minuter. Ursäkta men när ska jag få tillbaka dom 5 minuterna av mitt liv? När jag kom fram till kassan så fick jag bara ett "var det bra så?" Tänk om jag hade velat ha fina papper, klisterstjärnor och fula krullade snören? Icke.

Jag är inte bitter...


Ögongodis.. mums..

LATER / Q

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om hon nu tyckte att vi inte behövde papper och klistermärken så hade hon åtminstone kunnat be om ursäkt för att det tog en sån jävla tid

2009-05-14 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0