Anton = Elefantpenis

Fan vilken härlig dag det har varit. Han spenderat den med Robert Anton Tarre Sarah Åsa och Somis. Pizza & glass sen är man på G igen. Måste erkänna att jag är partysugen, trots gårdagens bravader. Kul var det, jääävlit kul. Att tabbarna rullade in på löpande band spelar mindre roll. Det ska vara gott att leva, annars kan det kvitta. Ska springa till Felicia strax. Vi får höras senare !

Föresten så talade Anton om att en elefantpenis väger 30 kg (!) och att han fick reda på det när han själv vägde just 30 kg. Detta var helt hysteriskt roligt. Hej jag heter Erica och väger ungefär 2 elefantpenisar. HA, humor.

Denna låt vil jag tillägna mina vänner som inte mår lika bra som jag idag:


Dags att ladda tills på onsdag..

 
Jag bjuder på den, mer bilder kommer ikväll eller imorgon :)
PÖSS / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0