2 vrak och en massa synder

Trots en väldigt hårdkväll så sitter jag och min käära vän Sarah här i skolan och är allmänt vrakiga. Kvällen igår var sådär och till den ständige chaffören vill jag hälsa att jag ångrar som fan att jag inte följde med på matchen trots resultatet. Jag och Sarah har bara glidit runt hela dagen. Förutom en nästan spya så har det gått som smort. Detta kan bero på att baksmällan inte kommit ännu då jag fortfarande är lite småfull. Men säg inte det till lärarna..

Vår pyskologilärare är för övrigt hur snäll som helst. Vi behöver inte ens jobba.
Hon är en fin människa hon. De ska ni ha klart för er!

Synderna bara eskalerar och just nu gör jag och Sarah inget rätt. 
Men man lever bara en gång så va fan, ingen ångest här inte.
Skulle ju iofs vara ganska skönt att leva ett tag till. Med den här
livsstilen passerar vi säkerligen inte 25.

Nej men är det fest eller?

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0