VECKANS BABE

Denna veckas babe är inte bara självklart utan också fruktansvärt het. Hon är så het så att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen utan man vill helt enkelt bara sola sig i hennes glans. Denna veckas babe är:

FANNY!



Fanny är helt klart en av de skönaste människorna i min krets som ställer upp i vått&torrt. Hon är jäkligt snygg, en jävel på det mesta och helt otroligt charmig. Fanny gumman, med dina rådjurs ögon kan du få mig på fall varje dag flera gånger om. Så grattis Fanny, denna vecka är du störst bäst och vackrast ;)
LÖVE U!

/ Queen feat Apsnor

Kommentarer
Postat av: Fanny

Naaaaaaaaw vad du är gullig! Måste erkänna att jag blev lite rörd när jag läste det.. :D

Älskar dig gumman <3

2009-03-05 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0