Vad händer ikväll?

Nu bär det strax av in till The big city. Vi får se hur det går idag, får helt enkelt informera senare. Men min stora fråga är, vad händer ikväll? Jag är grymt sugen på att hitta på något, vad som helst utom TG. Det stället sätter jag inte min fot på under den kommande framtiden. Det är så sjukt med allas vår Telegrafen. Efter någon månad utan att ha visat sina nuna där så tänker man, eller iallafall jag, "TG är nice, skön stämning, sköna människor, let´s rock". Dock så känner jag alltid samma ångest söndagen efter och min enda tanke är "så kul var det inte". Hmm jag verkar ha en förmåga att gilla förfesterna mer.

Nej nu måste jag klä på mig, annars kan det ju bli lite pinsamt.
Vi hörs senare, ring mig ikväll ;)


/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0