Slet som ett djur

Kan ju börja med att berätta hur gullig Erica va när hon bad mig skriva en lapp och lägga på min brors kudde. Det skulle stå, Kram & Grattis Pelleman / Erica. Jag gjorde såklart som hon sa och fotade allt.. se bara!
  Fiiint! Pelle bah.. men det ser ju ut som att du har skrivit ida!!

Helgen har varit helt okey. I fredags bar det iväg till skolan i en h för att labba angående mitt projektarbete, som för övrigt kmr bli as stressigt i slutet. Efter det mötte jag upp Malin så åkte vi in till stora staden (jag sitter typ och skakar på tåget för jag är så orolig över att det ska komma en kontrollant). Hursom så fixa vi Malins mobil, hälsade på hennes mamma och tog en kopp kaffe. Malin var stolt över sin 3310 med pippilångstrump som ringsignal höhö...

Lördagen började med att mamma utnyttjade vår deal om att jag ska städa i en månad, och bad mig röja hela vår utebod. Asså jag lovar det är inget man vill göra, se bara bilderna på hur mycket jag faktiskt slet ut ur vår lilla bod haha... Medan jag slet som ett djur tog mamma en cykeltur ner till morfar för att låna en bil. När hon kom hem lassa vi hela bilen med skräp och drog till SRV för att slänga allt. Nu är det gryymt fint i vår bod, skulle nästan kunna flytta in där nu hahah...
se här...
  Tänk vad jag kan vara duktig ibland, visste ni att namnet Ida betyder flitig! A eftersom de här tog halva dan var jag tvungen att snabbt ta en dusch och fixa mig för att sedan möta folket i centrum... kan berätta om de i nästa inlägg så blire fler inlägg liksom,, jag skriver ju så sällan hahaha...

//apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0