Underbart

Denna vackra morgon vaknade jag av ett sms, jag nästan flög upp med huvudet. Jag hade nämligen varit så smart och lagt mobilen under kudden, fråga mig inte varför. Det var gulliga Malin som informerade om att det var vackert väder och att vi måste ta oss en promenad. Åt frukost och satte på mig skorna, det var dags för en härlig vårpromenad. Malin visade skogås "höhö egentligen trångsunds" fina villa områden längs vattnet. Sedan blev vi vuxna och gick till banken för att fixa lite grejer, väl i centrum kunde vi inte låta bli att köpa lite godis^^
Gick hem till min enkla boning och fikade med kaffe och kaka.. lookade våra bästa år också .Hahaha asså det måste vara det töntigaste tvprogram som visas på tv just nu^^
De va mys Malin :D repris närdå?

Hahah.. vi är ju lediga ganska ofta här i skogås! skolan är för pluggisar hahaha... det är därför vi har tid att ta vårpromenader på dagarna:P

Lite gamla pics från skolan<3


See ya // Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0