typiskt

Haha idag var jag ledig igen. Jag började pluggade lite religion men sen blev jag så uttråkad att jag bestämde mig för att ta en liten cykeltur ner till vattnet. Sätter på mig jacka och vantar och beger mig ut till boden som jag för övrigt har städat, där jag hämtar mig balla cykel. Börjar cykla mot vattnet men när jag kommit halvvägs märker jag att det inte finns någon luft i bakdäcket. Va i *pip*?! varför?! hahaha... jag fick helt enkelt vända och promenera tillbaka hem släpande på cykeln ist. Lyckat Ida! Braa där..

Igår hade vi foto och vi hade inte direkt någon uppgift så vi fick göra vad vi ville. Haha... Malin och jag lekte lite med vatten... titta vad snyggt det blev^^ Nästa tisdag blir det med martini och vinglas med lite annat skojsigt till.. det kmr ju bli grymt snygga foton!!

Ett smakprov! Slutresultatet kmr blii grryyyyyymt!!!!! Vi e bäst!
//Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0