Bästa sättet att sänka mig totalt

Idag tvingades jag in till farsta med mor och far. Visst, jag behöver kläder men jag kan verkligen inte gå i affärer i mer än 40 sekunder, sen vill jag därifrån. Jag trodde för ett ögonblick att jag kanska hade mognat på mig (var cirka 1 år sedan jag shoppade) men icke. När vi entrade första affären var det kört. Jag ville gråta, skrika och hyperventilera. Men givetvis gjorde jag ju inte det.

Det värsta var att det var jeans som stod på inköpslistan. Jag prövade kanske 10 par men INGA satt speciellt bra. att pröva jeans är det värsta jag vet. Helt ärligt. Jag springer hellre tre mil i uppförsbacke än att stå och försöka dra över ett par tajta jeans över min stora röv. Jag köpte inga jeans..

De allra flesta av mina tjej (och kill) kompisar älskar att handla kläder. Jag förstår dom inte och dom lär ju inte förstå mig heller. Det här med mode är ju ren idioti och kläder har jag enbart bara för att det tydligen ska vara olagligt att gå naken. Världen är ond.

När jag kom hem blev det guitarhero med Fanny, Jennifer & Johan. Det gick faktiskt ganska bra. Ska möta upp Jennifer och Fanny snart igen så dags att äta snart kanske. Ingen aning om vad som händer ikväll, jag hörde rykten om mix och givetvis är jag PÅ. Frågan är bara om dom är det..



Fuck Off / Ers höghet


Kommentarer
Postat av: apsnor

het bild snygging;P

2009-03-20 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0