tingaliin, tingaliin come on baby shake that thing!!!!

Nya partylåten.... tingaliin, tingaliin come on baby shake that thing!!!! haha... bästa jag har hört på länge! Har gått och truddiluttat på den heeeela dan idag, haha tills mamma sa när jag kom hem, "håll käften va!".
Eftersom jag aldrig är i skolan så njuter jag av tiden då jag faktiskt vistas i skolans lokaler. Nämen Ida hej det var ett tag sen får man ofta höra, har du varit sjuk i veckan eller?! Nej juste du e ju bara ledig... hö hö..
Såå idag hade jag psykologi - muntlig diskussion om psykiska störningar. Det gick åt skogen, ida du måste komplettera lite med den skriftliga delen. Kunde man ju nästan gissa innan.

Väntar på pics sen i fredags då det var en crazy utekväll =) Malin 18år kmr jag sent att glömma!

Nu sitter jag här och smsar med en massa mysigt folk, det e så roligt att ha comviq hihihi... i löööv it!
Soo long suckers / Apsnor
 
Jag och min vän Sanne en vacker sommar dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0