This is how I do

Hemma från Söderstadion. Vinst i genrepet för mitt kära Hammarby, kändes riktigt skönt måste jag säga. Väldigt trevligt att umgås med P också, och tack som fan till dig för att jag fick låna din soffa i natt. Det blev utgång på ökända TG igår och jag har kommit fram till att jag har en del saker som jag bara måste göra/gå igenom under en utekväll:

1. Taxi
När jag åker taxi så måste jag fråga chaffören den brilljanta frågan "är det mycket körningar så här års?". Alltid, varenda gång. Det är nästan som ett tvångssyndrom.

2. Göra av med för mycket pengar
Finanskrisen kan ha drabbat mig hårdast av alla - trots att jag inte ens jobbar. Min plånbok ekar tom och mitt kort är länsat men trots detta så spenderar jag alldels för mycket. Tanken är alltid "man lever bara en gång" men visst, det vore ju kul om jag kunde klara mig ganska länge.

3. Jag måste bjuda någon på drinkar
Jag är en väldigt genrös människa om jag får säga det själ och detta resulterar ofta i att jag måste bjuda nån av mina härliga vänner på något att dricka. Igår var det Sarah som fick en extra stark (eftersom jag viska det till bartendern) limedrink för hela 98 kr. Bra Erica, Bra.

4. Jag måste dansa tills mina fötter värker.
Inte så mycket att säga om detta kanske, skulle dock aldrig vilja se hur det ser ut när jag sätter igång med mina partymoves.

5. Tro att jag har talets gåva
Alltid, alltid, alltid måste jag snacka med vakterna om helt jävla meningslösa saker. Blir det något tjaffs är jag först där och ska försöka reda ut det. Sanningen är den att dom flesta bara lär tycka att jag är en fucking pain in the ass. Möts dock oftast av skratt

Det här var några av de grejer som alltid händer under mina utekvällar. Igår blev de en del tjaffs med aikare och skansare också. Men det är nog en självklarhet. Kvällen igår var mys, men som vanligt är det alltid trevligare på förfesterna.

Här kommer lite bilder från gårdagen







Mycket kärlek mina vänner, ni är bäst!
/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0