"The new gang"

tänkte bara berätta lite för er om dom jag umgås med;
Dennis - svensk, 22 år och störtskön. tar hand om/behandlar mig som en lillesyster d:
Jenni - svensk, 25 (den 28mars, haha). Den jag har hängt mest med, en av mina flatmates
Sara - svensk, 27. springer minst 2h om dagen, vilket får en annan att må dåligt. jättehärlig tjej, en av mina flatmates
Sarah - kiwi, 20 år. ett emotionellt vrak. vet inte riktigt om man kan tro på allt hon säger har vi kommit fram till. jättesnäll på alla sätt, men går en på nerverna då och då.
Torrey - kiwi, 18 år. huuur skön som helst, helt klart en av mina favoriter. är väl också den enda som har nått man kan kolla på. haha!
Hannah - kiwi, 18år. jättehärlig tjej som skrattar åt allt.
Tony - kiwi, 17år. hänger väl mest med oss när vi festar, men även han är en av mina favoriter. hur skön som helst, och våran relation är underbar. retas hela tiden.
Ayesha - kiwi, 19år. är den som påminner mest om mig, helt klart. en av dom jag går bäst ihop med, har typ samma åsikter om allt. ganska skönt! hon är dock lite udda ibland d:
Adam (Tank) - kiwi, 21år (på lör). kallas tank pga av hans storlek, han är stor :D typ världens härligaste kille, så himla lugn (trots att vi hade en knivfajt i typ 20min i fre, haha). på sätt och vis är även han en av mina favoriter!
Natalie - kiwi, 20år. Adams flickvän. hur skön tjeje som helst, helt klart! är dock sjuuukt svartsjuk d: så man får akta sig ibland. haha!
Jared - UK, 21år (på tors). en av favoriterna. alltid hur glad som helst och har världen skönaste stil. en sån man bara vill krama hela tiden.
Brett - kiwi, 25år. pappa Brett! haha.. man kan absolut inte tro att han är den äldsta killen i kursen. men han är hur myisig som helst. också en såndär man bara vill krama hela tiden.
Harley - maori, vet ej hur gamal han är. har världens härligaste skratt! pratar inte så mycket om man inte känner honom, men när man väl gör det då jävlar. jättehärlig kille!
Chirs - kiwi, 18år. känns som att han är hög hela tiden, han är alltid hype! men världens snällaste, tror att allt är hans fel. typ som när jag fick ett hack i handleden så tog han på sig skulden d: haha. hur mysig kille som helst! också en som man bara vill krama hela tiden! han spenderar dock alldelses för lite tid med oss, trååkigt!
Jaclyn - kiwi, 24år. inte en av mina favoriter, vet dock inte varför, för hon är ganska skön. men det är nått med henne som jag bara stör mig nått fruktansvärt på. kan vara för att hon har suttit inne och sumpat sitt körkort 4ggr pga rattfylla. gaaaah! sen att hon och alla andra tycker att det är coolt gör det inte bättre. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0