The Janitor

Idag hände något riktigt kul, jag skrattade faktiskt så att jag grät. Jag och mina classmates satt i kafeterian och spelade hjärter när Johan kommer på det grymma idén att den som torskar rundan ska ställa sig upp och skrika: Knulla mig hårt! Givetvis så förlorar Johan. Han slår nävarna i bordet, skriker ut det han skrika skall och precis då kommer vaktmästaren och säger: Nu får du väl lugna dit lite. Nästa runda börjar att spelas och det nya blir att man ska ställa sig upp, peka på någon och skratta hysteriskt. Jag känner att jag kan ligga illa till och säger; njaa jag vet inte om jag är med. Då säger Johan: A men vad fan jag gjorde det ju och precis då kom vaktmästarn liksom, precis i denna sekund så dyker han upp igen, vaktmästaren. Han kollar på Johan och säger: Här är jag, ville du nått? Varpå alla asgavar.

Vår klass spelar helt enkelt i en egen divison..
Ahmed, vår African Queen. HAHA! Nu får jag passa mig
så att jag inte åker på spö imorgon, har redan blivit
uppslängd på skåpen idag nämligen. Gaaalet.

Nej nu ska jag duscha, har vart och lyft skrot så att mina armar värker. Matteprov imorgon jag hoppas på ett IG+. Det är så bra det kan gå helt enkelt. ÄLSKA MATTE C !

Imorgon hoppas jag att min Somis är tillbaka, saknar dig garv, lallande och vackra smile.
My kurdish Queen ;) haha



// THE Queen

Kommentarer
Postat av: Soma

Åh min GUD! Varför missar jag sådant?!?!?! det där måste ni spela igen imorgon. HAHAHAH..



erica, my swedish beauty, i will be back;D Lam jag är.

2009-03-05 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0