Tack mina två hjältar

Tack som fan till både Fanny och Tarik som räddade mitt hår från förödelse. Nu är jag brun i huvudet igen vilket känns ruggit bra. Dock svider det att 1000 spänn försvann för nada med tanke på att jag är fattig som en kyrkråtta. Men livet är inte lätt..

Sitter nu och kollar på Ballar av stål, en av mina tre höjdpunkter på tv under veckan (dom andra är Wiepout och givetvis CM) Nej nu är reklamen slut så nu är det dags att bänka sig igen. Som vanligt sköter Ida uppdateringen på en fenomenalt sätt.. not.




Någon mer än jag som får deja-vu av denna låt? Det var härliga tider det.. HA!
Ibland är det bra skönt att drömma sig tillbaka..


Fuck off / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0