Sweden goes down!

Hej fellas! :D
Vill bara börja med att säga att trots att jag lever livet så saknar jag faktiskt er där hemma, trot eller ej!

Tänkte bara berätta lite kort om vad jag har för mig om dagarna.
- Dom första fyra veckorna hade jag min första kurs - block 1, vilket var Sea kayak. Det sög! Eller det var hur fint som helst, men så jävla lamt. Det händer ju ingenting. Vi paddlade lite med sälar och delfiner dock, och när vi skulle ha våran assessment så hoppade det upp en babyshark typ 2m från min båt. Jag höll på att skita på mig!
- Förra veckan så hade vi First Aid kurs, alla klarade det.
- I måndags så började block 2 - vilken betyder klättring för min del :D Fuuuck va det är kul! Kan inte berätta så mycket om det eftersom jag bara har hållt på med det i 3dagar. Men tro mig, ni skulle älska det!


Sen bara lite almänt skit:
- Jag har smashat min tå riktigt ordentligt på fylla. Skulle hem till en vän, kutade dit, och antar att jag slog i min tå någonstan på vägen. För när jag kom dit hade jag blod på hela skon, väckte hela huset och dom fick massa mysigt blod på golvet (heltäckningsmatta) haha! Och när vi väl va där så kom kan inte ihåg varför jag kom dit d: Aeysha fick även bära mig hela vägen tillbaka till stan..
- Jag har blivit i kastad i vattnet med kläderna på 2ggr redan. Min klass älskar mig!
- Jag har börjat få 2 visdomständer, vilket visar hur smart jag börjar bli! :o
- Vi har bjudit massa kiwis på snus :D
- Jag har blivit hemkörd i en kundvagn efter att ha varit ute. Och tro mig, det är livsfarligt! d:
- Jag vet inte hur många vattenkrig vi har haft när vi har stadat våra kajaker
- Jag har blivit lite smygkär i T.I.! Haha..
- Samma vecka som vi hade FA kursen så åkte vi till Whites Bay och kampade en natt. Vi skulle ut och "klättra" längst kusten och självklart så kommer min vanliga otur och hälsar på mig. Först gick det hur bra som helst, klarade passager som typ bara 2 till klarade osv. sen kom "The killerseal" på besök, han va skit läskig och ingen vågade hoppa i vattnet. Haha! Men iaf, på väg tillbaka skulle vi bara klättra upp för en "klippa/kulle" (och det är sånadär sylvassa klippor) och jag råkar självklart ta tag i en bit av berget som inte var så starkt (eller så är jag bara helt enkelt för fet), så det går sönder och jag samlar baklänges och får världens hack i handleden och slår i knät, haha! Snacka om att det blödde, var as rädd för att det skulle komma en haj eller nått d:
- Hittills har vi firat 6 födelsedagar, haha! Och det på typ 5v, det är helt stört! Jag och Jenni som lovade oss själva att vi inte skulle dricka mer än varannan helg (och tro mig, det är lite om man jämför med alla andra. Alkohol är en livsstil här!) men det funkar ju inte om det fortsätter såhär. Och nästa helg fyller Jenni 25år lixom! Jag kommer bli alkolist!


Det finns en anledning till att jag trivs här nere, varför jag föredrar NZ framför SWE (: Ni kanske förstår varför.
Men som sagt, saknar fort. folket där hemma (: <3


Det var allt för mig, miljoner pussar&kramar/
Tott <3

Kommentarer
Postat av: apsnor

SÅ jäkla avis!! Jag vill ocksååå... buuhuu.!

2009-03-18 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0