Stoppa mig någon

Jag har sagt det trehundrafemtiotretusen gånger men jag säger det igen, vår klass äger. Jag förstår inte hur jag skulle klara mig igenom alla dessa dagar utan er. Detta trots att ni ibland retar gallfeber på mig, blodspaden och slemkrattan. Ni behöver uppsöka hjälp, men det borde jag nog med. BIG LOVE hursomhelst!

Våra civilrättslektioner fortsätter hålla värdsklass, här kommer bildbevis




Bild 1 - Jag gör ett tappert försök till att påminna alla om pengarna till flaket. Tarik verkar störa sig på att jag har utnämnt mig själv till Queen of the univers. Någon som fattar varför?
Bild 2- Visst, det ser ut som att mina kära mates jobbar stenhårt, men icke. (Se bild 4 för att förstå vad Sarah håller på med)
Bild 3 - Jag tänkte att det kanske underlättar om jag ger personerna i uppgifterna en karaktär och ett utseende. Det slutade som så mycket annat i katastrof.
Bild 4 - Sarah pimpade mitt block, jag är fetnöjd med resultatet!

Nej nu ska jag powenappa och sen bär det av till Fanny för att baka kaka. Myspys, fuck yeeeah.

/ Queen

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha hur kan man inte älska blodspaden och slemkrattan?

2009-03-23 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0