Städaren Adi

Idag på min vanligt lediga fredag har jag grovstädat i princip HELA huset (litet radhus) från topp till tå. Jag har dock inte städat mitt eget rum eller min brors rum (vilket jag aldrig skulle göra, skulle inte ens gå in där om jag inte blev tvingad eller nått). Damsugit, diskat, tvättat, lagat brevlådan hahah måste bara säga det att förra nyåret så fick vi vår brevlåda bortsprängd haha... några hade lagt en smällare eller fan de var i brevlådan och aa hela skiten flög i bitar om jag säger så. En rolig syn när vi skulle hämta posten nästa morgon... meh va i *pip*... "bara en pelare kvar"!

Hur som helst så är det fint här hemma nu, tack vare mig.. hehe... jag har tyvärr en anledning till att städa, jag är tvungen i princip. Säger bara en sak, stämpla VARJE gång innan ni kliver på tåget, det är inte värt att chansa jag VET hmm!!!! Man lär av sin misstag och ibland får man sota för dem om man inte har tur vill säga.

 Mamma, ibland är det du & jag och ingen annan!
// Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0