Snyggas Rätt I Samhälle

Idag satt jag och min vän Petter och diskuterade hur svårt det är att vara så otroligt snygga som vi är. Trots denna börda (som faktikst är medfödd) och att vi är en minioritet så kämpar vi varje dag för att det inte ska bli allt för tydligt att vi är så pass mycket mer attraktiva än resten. Vi kom också att tänka på att det inte finns någon organisation som stöttar oss, och de utsatta barnen har minst två olika. Detta tyckte inte vi var rättvist så från och med nu är SRIS skapat - Snyggas Rätt I Samhället. Jag hoppas att ni i vår omgivning kan respektera oss för de vi är innuti också, inte bara för våra perfekta ytor. En vacker dag, I have a dream.



Man kan ju inte annat än att hålla med, det är inget vi kan göra något åt. Jag menar, Can we change?
- No we can´t.

Laaaater / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0