"Ska du inte svara?"

Det har vart en heltgrymt bra dag idag faktiskt. Trots att jag är fruktansvärt skoltrött så känner man ändå att det snart är nära slutet när man samlas för att diskutera vilken musik min ska ha på flaket. Kan säga att de låtar vi kom fram till kan vara den bästa blandningen ever. Fan vad jag längtar och shit vad jag kommer sakna många av er.

Hann med en sväng på gymmet också. Har bemästrat en till maskin, givetvis ben. Känns tuuungt. När vi körde hem så såg jag det kanske roligaste jag sett i hela mitt liv. Säkert 30 jävla juicepaket hade inköpts av Mergim och Kastriot. Det var galet. Skrattar vid bara tanken av det. HAHA! Helt craazy.

Min klass är helt underbar och jag kan inte säga hur mycket jag tycker om er alla för många gånger. Ni får mig att gråta av skratt varje dag. Idag stod min kära vän Jennifer för den skönaste kommentaren. Hennes telefon ringer under klassrådet och Åsa (har jag för mig) säger: Ska du inte svara? Jennifer säger då: Neej, det är polisen.
HA! Johans tolkning av låten nedan (eller hans imitation av Hasse för den delen) var inte så pjåkig den heller:
Nej vad ska man säga, det spelar ingen roll  hur irreterad ni än gör mig ibland SP3A, jag kommer aldrig glömma er eller vår tid tillsammans. Aldrig.

BIG CRED TILL MÄÄNDY SOM FIXAR GRYMMASTE MUSIKEN EVER TILL EL FLAK!
/ Queen

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, jag visste ju redan vad hon ville. Vi ska iväg och göra några jävla fystester som man gör i antagningen till polishögskolan. Inget jag känner att jag vill göra.

2009-03-26 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0