Sista chansen nu! Som de säger på hugospelet^^ haha...

Jag måste bara berätta att jag har totalt sålt 17 biljetter till min student skiva och ALLA 17 är Nynäsfolk! Shit vad kul att så många kommer, kunde jag aldrig drömma om. Det är till största del tack vare Erica, du är en ängel som fixat allt åt mig. Det kommer bli så kul när allt nynäsfolk kommer och äger hela stället, kan ju meddela att jag känner ungefär lika få som er bortsett från halva min klass. Därför känns de så grymt nice och veta att ni alla kmr vara där.

En sista påminnelse då, om du vill hänka med Erica å hennes balla gäng haha... börjar det dra ihop sig. 13 April, Mango bar, sveavägen 36... kom fö fään^^ hihih...

Ha de gött// Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0