Så sämst

Idag har jag varit ledig precis som alla andra onsdagar. Jag har suttit hemma hela *piip* dagen och inte gjort ett skit:
- Jag vaknade
- Gick ner och åt frukost ensam vid köksbordet
- Hämtade posten
- Satte på tvn och kollade Xena krigarprincessan som är sååååå oootroligt bra
- Gick upp och satte på datorn och började skriva på min 14sidor långa religions uppgift
- Gick ner och åt lasagne
- Tittade på animal planet
- Gick upp och looka facebook
- Gick ner och hämtade posten för en andra gång
- Gick upp fortsatte skriva religion
- Satte på min ipod och lyssnade på musik tills jag märkte att morsan stod och glodde på mig (hemma 2h för tidigt)
- Gick ner och drack kaffe med morsan, hade en het diskussion om kameror
- Gick upp och löka vid datorn
- Gick ner åt mat
- Gick upp, och nu ligger jag här vid min dator igen

Vilken lyckad dag eller hur?! Allt händer på en gång så jag hinner inte med .... hö hö...... not!
Imorrn är det äntligen skola igen, jag hatar att vara ledig!

// Apsnor

Kommentarer
Postat av: Åsa

"jag hatar att vara ledig" Grattis gå och dö jag har sett ditt schema och jag är avundsjuk

2009-03-04 @ 19:20:31
Postat av: apsnor

hahaha... vadå du skulle ha valt natur hahaha XD

2009-03-04 @ 21:20:49
Postat av: Tott <3

what happend with the gym babe? (;

2009-03-05 @ 11:33:23
Postat av: ida

det gick åt helvete ^^

haha nej men vi har tagit en lite paus:P

2009-03-05 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0