Return The Favor

Som vanligt ska jag börja klaga på något, min enda anledning till att skriva ungefär. Jag blir snart galen på texter om kyrkan, reformationen, Jesus och allt sånt där tjossan! Religion innebär mycket läsa har jag kommit underfund med.
Men vi lämnar skolpratet för en stund för jag vet att ingen står på min sida iaf, jag är inte rätt person för att klaga på mkt plugg om jag säger så.

Idag har jag umgåtts med min kära mamma. Hon lyckas alltid bli lite busig på helgerna och håller på med en massa grejer hela tiden. Idag har vi handlat och bakat vilket beror på att min bror fyller år på fredag och jag har iiingen aning om vad jag ska ge till honom i present. Bortsett från det mysiga kakbaket har jag hängt tvätt och städat, jag måste ju som sagt betala tillbaka i form av en månads slavarbete haha.. Mamma har nämligen betalat min böter jag lyckades få på tåget in till stan. En liten summa pengar sådär.... host.... 1200kr!!!

Nu blir det lite fika på allt gott som finns nere i köket!
So long suckers// Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0